perjantai 14. lokakuuta 2016

Taikan perjantaiterveiset

Moikka, mä tulin taas kertomaan mun kuulumisia kun äiti lupas kirjottaa mun puolesta!

Mulle onkin tapahtunut viime aikoina vaikka mitä. Oon ensinnäkin tajunnu, että kaikki ihmiset ei ole mun mielestä niin kivoja ku isi ja äiti - jotku on niin pelottavia, että on ihan pakko vähän itkaista. Joskus itken jopa mummua jos en ole sitä hetkeen nähnyt, mut sitten mä taas muistan kuka se olikaan :) Voi kamala kun mua itketti äskettäin mun neuvolantäti. En siis muistanu yhtään nähneeni sitä aiemmin, ja kaikki harjotteet tuntu NIIIN ikäviltä. Onneks pääsin siitä äidin syliin turvaan, huh.

Minäpä olen ruvennut syömään isojen ihmisten ruokaa! Tykkään kasvissoseesta, puurosta, maissinaksuista, muroista, NAM. Ja vedestä minä vasta tykkäänkin! Äiti laittaa sitä mulle nokkamukiin ja opin toissapäivänä juomaan siitä ihan itse. Vesi on HYVÄÄ :) Sitä minä vaan aina ihmettelen, että miten se kaikki hyvä syötävä katoaa niin pian...? Aina se loppuu kesken, vaikka äiti muka yrittääkin sanoa että oon syönyt jo tarpeeksi.

Kaikista parasta on kuitenkin tissimaito ja sitä minä onneksi saan niin paljon kun haluan!

Mun lempi-ihminen koko maailmassa on äiti. Äiti on niin ihana! Ja hassu - kun se ilmeilee mulle, en voi olla nauramatta ja äiti tietää kaikki ne paikat, josta kutian. Toiseksi paras ihminen on mun ikioma isosisko - sitä jaksaisin seurata vaikka tuntikaupalla! Sillä on kaikki niin mahtavaa ja hienoa, sen lautasella näyttäis olevan paremmat eväätkin kun mulla. Oon harjotellu, mutta vielä en yllä sen lautaselle - aion kähveltää sieltä niitä herkkuruokia heti kun vaan pystyn. Sanokaa mun sanoneen!

Äiti on siitä kans hyvä, että se osaa laittaa mut nukkumaan just oikealla tavalla. Kukaan muu ei oikeen osaa. Ja rrrakastan nukkua äidin kainalossa! Viime yönä se nousi keskellä yötä vessaan ja siihenhän mä tietysti heräsin. Vähän kyllä ihmettelin kun äiti ei alkanut mun kanssa millekään, eikö se ylösnouseminen muka tarkoittanut, että on heräämisen aika..? Aikani tökin sitä nenään ja yritin huudella kaikenlaista, mutta sit oli vaan pakko luovuttaa. Jotenkin aamuisinkin äiti näyttää siltä, että ihan kuin mä nousisin sen mielestä liian aikaisin. Mutta jos ei nukuta niin ei vaan nukuta!

Nyt mun täytyy taas mennä, hauskaa viikonloppua kaikille! :)

8 kommenttia:

  1. Ihana Taika! <3 Meillä herätään nykyään kuuden pintaan aamulla. En tykkää yhtään. Aiemmin nukkui yli seitsemään.

    VastaaPoista
  2. Ihanasti kirjoitettu!! <3 Ihana pieni Taika.

    VastaaPoista
  3. tuleeko vielä postauksia?

    VastaaPoista
  4. Täälläkin kovasti odotellaan kuulumisia ja mietitään ihmetellään miksi ei mitään kuulu. Toivottavasti kaikki hyvin, mukavaa kevättä :)

    VastaaPoista
  5. Et nyt sitten jatka

    VastaaPoista
  6. Olisi mukava kuulla teistä pitkästä aikaa?

    VastaaPoista
  7. Mitä teille kuuluu? ��

    VastaaPoista
  8. Jos on vauvablogi niin ei tartte jatkaa��

    VastaaPoista