perjantai 17. syyskuuta 2010

Luulolandiasta päivää!

Jos joku niin minä olen mestari keksimään itselleni oireita, jotka mahdollisesti kuvastaisivat orastavaa raskautta.

Reissussa kuvittelin moneen otteeseen vauvan olevan tulossa milloin mistäkin syystä, ja aika useasti siitä, että välillä tuntui pissattavan jatkuvasti. Tänään olen pidellyt koko päivän vatsaani, koska eilisestä asti on närästänyt mikä on minulle aika epätavallista. Luonnollisesti joku pikkupiru olallani alkoi heti kuiskia, että sieltähän on varmaan tulossa vauva...Tietenkään sillä ei ole närästyksen kanssa mitään tekemistä, että eilen tuhosin yli puoli levyä Fazerin sinistä ja ruokavalio on muutenkin ollut vähän niin ja näin!

Nyt kun olen viimein tunnistanut nämä luulotautisen oireet itsessäni, on aika ottaa homma haltuun. Onneksi kaapissa ei ole jäljellä enää yhtään raskaustestiä ja seuraava "merkki" raskaudesta olkoon se oikea eli kuukautisten poisjäänti! Piste.


(Psst....muista osallistua kyselyyn - se on tuolla oikeassa yläreunassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti