sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Tunnustus - Beautiful Blogger Award :)

Sain Minttukrokantilta elämäni ensimmäisen blogitunnustuksen, voi ihanuutta :) Kiitos tästä kunniasta!

Beautiful+Blogger_thumb[10].jpg

Tunnustuksen saaneen kuuluu kertoa itsestään 7 asiaa joita ei ole vielä kertonut ja sitten jakaa palkinto eteenpäin. Aika moni blogi oli tämän jo saanutkin, joten nimeän tässä kaksi seuraamaani blogia:

500miles high: Hali kirjoittaa blogissaan ihanan lämminhenkisesti ja avoimesti omasta elämästään miehensä ja vauvansa kanssa, lisäksi ihailen hänen pettämätöntä sisustusmakuaan

Linnuton Puu: Liinan kirjoituksia on virkistävää lukea ja hänen bloginsa antaa toivoa raskautumiseen vaikeuksista huolimatta

Sitten ne "paljastukset" minusta:

1. Olen ihan mahdoton vilukissa. Laulussa sanotaan, että "Diamonds are a girl's best friend", mutta minusta se on bullshittiä: oikea vastaus on tietysti villasukat!

2. Pidän itseäni aika rohkeana tyyppinä, mutta pelkään vettä ja moninaisista yrityksistä huolimatta en vain pääse siitä yli, ja se harmittaa minua.

3. IT-asioissa olen aivan kädetön. Oli pienoinen ihme, että sain edes tämän blogin pystyyn. En osaa muokata koodia, en osaa tehdä kollaaseja, en osaa laittaa tuonne sivuun seuraamieni blogien linkkejä jne jne joten älkää odottako blogini ulkoasulta liikoja :D

4. En ole syntynyt Suomessa mutta olen silti 100% suomalainen.

5. Olen esteetikko. Tykkään sisustaa kotiani ja mietin, mitä päälleni pistän.

6. En ole koskaan juonut kahvia. Inhoan sen hajua ja makua yli kaiken :)

7. Autoa ajaessani tykkään laulaa ääneen mikä todennäköisesti näyttää aika pöljältä.

2 kommenttia:

  1. Yhdyn täysin kohtiin nro 1, 5, 6 ja 7! Villasukkia pitää olla ja paljon, eri värisiä, eri pituisia varsia ja eri paksuisia ;) En myöskään ole ikinä juonut kahvia ja vannon vain teen nimeen. Ja autossa yksin ollessani biletän välillä ihan täysillä! ;) Liikennevaloissa yritän hillitä itseäni...

    Mä en ole vielä keksinyt 7 asiaa itsestäni, että olisin voinut tämän saman tunnustuksen omassa blogissani julkaista... Nythän mä voisin vaan kopioida puolet tosta sun listasta omaani, heh ;) Samiksia ollaan, monessakin mielessä siis! :D

    VastaaPoista
  2. Hihii, no samiksia ollaan! Anna mennä vaan, saat vaikka copy-pastettaa omiin tunnustuksiisi :)

    VastaaPoista