perjantai 24. syyskuuta 2010

Himotuksia & Itsehillintää

Tällä viikolla olen ollut ihan ihmeellisessä olotilassa. Sen lisäksi, että olen tietysti ajatellut vauvoja lakkaamatta, minulla on tehnyt mieli sännätä vauvanvaateostoksille tai ainakin hipelöimään niitä ihania pieniä pehmoisia nuttuja kauppaan.

Ja juuri kun ehdin julistaa etten lue lehtiä, meinasin eräillä messuilla lehtikojulla mennä tilaamaan Vauva-lehden kun vielä mainostettiin että siinä oli niin hyvä & halpa tarjous. Sillä kertaa pystyin vastustamaan kiusausta, mutta eiköhän seuraavana päivänä sähköpostiin putkahtanut tarjous taas samaisesta Vauva-lehdestä 3 eri kylkiäislahjan kera. Siis kylkiäisen, saa ilmaisen lahjan! Olen ihan hassahtanut noihin tarjouksiin, joissa tilatessa saa jonkin hauskan pikku vempaimen tai vaatteen ja siksi olen varmaan viimeisen parin vuoden aikana ollut lehtimyyjien unelma. "Ai, siitä saa lahjaksi hilavitkuttimen kun tilaa? Nooo, laita tulemaan!" Ja kauppa käy...ilmankos mulla on hyllyt täynnä lehtiä kotona ja kaiken maailman krääsää joita en käytä. Sillä jotenkin oudosti niissä tuppaa käymään aina niin, että kun sen ilmaislahjan saapumisen aika koittaa, tuote onkin loppunut ja saat tilalle jonkin lehtifirman logolla varustetun kämäisen pyyhkeen mitä ei kehtaa laittaa edes vessan naulaan.

Siellä se Vauva-lehden tarjous edelleen odottaa sähköpostissa ja mietin, että lankeanko vai enkö. Ilmeisesti pikku rippeet itsehillintää on vielä jäljellä koska vielä en ole tarttunut tarjoukseen...Ja kun ne ilmaislahjat on vauva-aiheista (tietty!) krääsää, taikauskoni hieman laannuttaa tätä tilaamisintoa.

Toinen himotuksen kohde on Huutonet. Siellä on nimittäin paaaljon kaikkea kivaa vauvoille ja pikkulapsille....!

Lähdenkin tästä laittamaan ruokaa jotta pikku kätösilläni olisi jotain mielekästä puuhaa sen sijaan että klikkaisin itselleni ostoksia joita en (vielä) tarvitse :D

Toivotan kaikille lukijoille ihanaa ja rentouttavaa perjantai-iltaa!

4 kommenttia:

  1. Kuulosta tutulta... Huoh, mulle tulee jo vauva-lehti (kummityttö sai kylkiäisenä tulleet matkarattaat käyttöönsä, kunnes saan itse niihin täytettä!) Ja arvaa kuka osti Stokan outletista äitiyshousut muutama päivä sitten??? Mua ei pitäis päästää kauppoihin ollenkaan yksin!! Vauvanvaatteisiin en sentään ole kajonnut - viime aikoina... Heh.

    Ja Pingun innoittamana ostin juuri ihan itselleni syksyksi upeat nahkasaappaat!! :D Shoppailu on niin terapeuttista, ihan kuten Pingukin mainitsi! Tilin saldo vaan ei aina ole ihan samaa mieltä, mutta jokainen päättää itse mihin rahansa pistää, eikö?

    VastaaPoista
  2. Vauva-lehtihän on ihan hyvä lehti, vaikkei olisi vielä raskaanakaana. Tai mä ainakin tykkäsin kovasti lukea sitä jo ennen raskautta.

    Mut joo, noi ilmaset lahjat *huokaus* nimimerkillä oli pakko tilata ellokselta kaikkea, kun sai laukun kaupan päälle :D

    VastaaPoista
  3. Mäkin suosittelen tilaamaan Vauva-lehden jo nyt. Vaikka ne kaikki jutut eivät vielä koskettaisikaan, niin niitä on sitten myöhemmin kiva lukea.

    Niin ja mun blogissa on sulle tunnustus. Kommentoinnin "runsauden" perusteella ei ehkä uskoisi, mutta luen blogiasi säännöllisesti ja tykkään kovasti! <3 Oon vaan ihan onneton kommentoimaan, kun en yleensä jaksa kirjautua sisään bloggeriin. http://raskausarpia.blogspot.com/2010/09/haluan-sittenkin-tunnustaa.html

    VastaaPoista
  4. Harriet: Hihii, äitiyshousut :D Älä yllytä hullua! Et arvaa kuinka kovasti tekisi mieli ostella vaikka ja mitä, mutta kyllä vähän hirvittää miltä mahdollisten vauvakamojen nurkissa katselu alkaa tuntua jos sitä vauvaa ei kuulu vielä vuodenkaan päästä...ehkä tyydyn kans ostelemaan saappaita ja muuta kivaa vaatetta vielä itselle :)

    Sanniainen: ööh, mulla olis tuolla Elloksen muutama ale-kuponki...Varmaankin niitä -50% tarjouksia, semmoisellahan "säästäisi" mukavasti rahaa...;)

    Minttukrokantti: Voi sentään, *punastus*. Kiitos kovasti! Nythän mun täytyy alkaakin miettimään mitä oikein paljastaisin ko haasteessa :)


    Mutta voi teidän kanssanne, tarkoittaakohan tämä sitä, että mun nyt pitää käydä klikkaamassa se Vauva-lehti tilaukseen...? :D

    VastaaPoista