torstai 15. heinäkuuta 2010

Inhottava painajainen

Tänä aamuna heräsin omaan itkuuni. Olin nähnyt painajaista liittyen vauvan saantiin. Unessa olin yrittänyt tulla raskaaksi jo monta kuukautta ilman tulosta ja menin tapaamaan lääkäriä. Hän teki jotain testejä ja tulokset saatuaan päivitteli minulle, että kuulkaahan rouva, teillä ei olisi ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia tulla raskaaksi omin avuin! Minulta oli muka puuttunut jokin hormoni tai ainesosa elimistöstäni, ja vain hänen antamallaan pillerillä raskaaksi tulo oli mahdollista ;)

En ole oikein varma, että miksi unessa itkin niin kauheasti. Ehkä siinä vaiheessa pettymys oli alkanut ajan kanssa kumuloitua ja olin jotenkin masentunut siitä, että olin turhaan yrittänyt niin kauan. Siihen sitten heräsin.

Hullu uni! Minulle käy useasti niin, että edellisenä päivän ajattelen jotain tai teen jotain, ja seuraavana yönä näen samasta asiasta sitten unta. Tällä kertaa se oli se gynekologin visiitin varaus :)

Toivottavasti tuo ei ollut enneuni, tai niin ainakin tahdon ajatella. En ole koskaan aiemminkaan nähnyt enneunia joten miksi aloittaisin nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti