torstai 6. tammikuuta 2011

Jaossa kiinnostuneille 2 kpl Hedelmöityshoidot - opasta

Viime päivinä olen selaillut vähän joka tuutista saamaani Hedelmöityshoidot - opasta. Se on aika näppärä, noin 40-sivuinen vihkonen joka kertoo melkein kaikesta hedelmöittymiseen liittyvästä, ja tietenkin erityisesti saatavilla olevista hoitomuodoista.

Ei todellakaan hullumpi opas.

Lapsettomuuden käsittelystä teos kertoo näin:

"Joillekin toimimalla reagoiminen voi auttaa saamaan takaisin tunteen oman elämänsä hallinnasta. Tiedon hakeminen, verkostoituminen ja aktiivisuus hoitoihin liittyvissä asioissa koetaan silloin tärkeänä. Toisten selviytymistä tukee se, että pari vetäytyy omaan rauhaansa."

Ei ole enää varmaan kenellekään epäselvää, kumpaan kategoriaan minä kuulun...:)

Koska olen saanut tämän samaisen esitteen jo kolmeen kertaan niin gynekologilta, sairaalasta kuin laboratoriosta, ajattelin pistää ylimääräiset kappaleet kiertoon sillä minulle riittää yksi versio enkä viitsi heittää hyvää kirjasta menemäänkään.

Jos olet kiinnostunut saamaan opuksen itsellesi, pistä minulle sähköpostia oikeassa palkissa näkyvään sähköpostiosoitteeseen. Ja huom, vain sähköpostiin tulleet vastaukset huomioidaan, ei siis kommenttiboksiin! Tämä siksi, että moni varmasti olisi kiinnostunut, mutta ei halua sähköpostiosoitettaan tällaisen julkisen blogin myötä esille.

Lähetän kirjaset niille kahdelle, joiden sähköpostit tulevat ensimmäisinä perille. Hep! :)

//EDIT: Vielä yksi kirjanen jäljellä, toimi nopeasti niin saat sen omaksesi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti